El Concurs de microteatre amateur de Sant Vicenç de Montalt, que arriba a la seva segona edició, ha començat ja el seu compte enrere i ha obert el període de presentació d’obres, que s’allargarà fins al 3 de març. En total, Hi haurà 2.500 euros en premis per als participants.
'El Tast del Montalt' va veure la llum l'any passat amb l’ànim de promoure l’interès cap a les arts escèniques i, especialment, en tot allò relacionat amb el món de la interpretació i escriptura de guions teatrals per a peces de microteatre. Aquest format permet que el públic estigui molt a prop dels actors i les actriu, creant, d’aquesta manera, una forta relació entre públic i artista.
Les propostes teatrals de curta durada es representaran en diversos espais amb encant del municipi el pròxim 17 de maig i permetran gaudir d'un ventall d'obres, autors/es i gèneres en una mateixa diada. El públic podrà realitzar un circuit pels diferents escenaris del poble que, habitualment, no són destinats a fer-hi teatre.