L'alcalde de Sant Vicenç de Montalt, Víctor Llasera, acompanyat de la Regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Laia Sorribes, van participar el passat dijous 30 de març en la presentació del Pla de màrqueting de turisme sostenible i digital de Les 3 Viles, que es va celebrar al Restaurant Ambiente de Sant Vicenç de Montalt.
L'acte va comptar amb la presència dels alcaldes de Sant Andreu de Llavaneres, Nani Mora, i Caldes d’Estrac, Òscar Baró; la regidora de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Consum, Turisme i Noves Tecnologies de Llavaneres, Teresa Vidal; el president del Consorci de Promoció Turística Costa del Maresme, Joaquim Arnó; el personal tècnic que s’ha encarregat de coordinar i elaborar el pla, així com una representació dels actors que han participat en la seva elaboració.
Olga Villacampa de Noema Consulting va ser l’encarregada de presentar el pla i explicar els punts que s’han de prioritzar per donar a conèixer Les 3 Viles als possibles visitants. En concret, el benestar, el clima i la proximitat amb el mar i la muntanya, la cultura, l’esport, la gastronomia, la qualitat de vida i el seu interès patrimonial han de ser pedres angulars de cara el futur.
El Pla de màrqueting de turisme sostenible i digital, es basa en tres conceptes clau per al desenvolupament turístic: la desestacionalització, la sostenibilitat i la digitalització. Aquest pla es conveteix, aixi doncs, en una eina fonamental per millorar i consolidar el turisme de qualitat que ofereixen els tres municipis.