Sant Vicenç de Montalt, Sant Andreu de Llavaneres i Caldes d'Estrac estan avançant, durant aquest primer trimestre d'any, en el Pla de màrqueting de Turisme Digital i Sostenible de Les 3 Viles, el qual es troba en aquests moments en la fase d'anàlisi.
El Pla de màrqueting de Turisme Digital i Sostenible de Les 3 viles l'està gestionant una empresa externa i compta amb una subvenció de l'Oficina Tècnica de Turisme de la Diputació de Barcelona. En el marc d’aquesta fase d'anàlisi, els responsables de les àrees de turisme dels diferents ajuntaments estan portant diferents trobades per tractar l’oferta actual d'allotjaments turístics i de turisme cultural. Les reunions es completaran amb la taula de Natura i Esport, prevista per dijous 17 de febrer.
Aquestes taules complementen el treball de camp que va començar al gener amb la visita i les entrevistes als principals recursos turístics dels tres municipis. S'impulsen per recollir les inquietuds, propostes i idees del sector per a la definició de les accions de promoció turística a realitzar en els propers anys a Les 3 Viles.