Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/yrflbmpp/public_html/plugins/system/t3/includes/menu/megamenu.php on line 141
L'entitat Xurribikers de Sant Vicenç de Montalt ha organitzat una pedalada solidària el pròxim 20 de juny
Ràdio Santvi | 107.4FM ~ Informació local de Sant Vicenç de Montalt i el Maresme Ràdio Santvi | 107.4FM ~ Informació local de Sant Vicenç de Montalt i el Maresme Ràdio municipal i diari digital del municipi de Sant Vicenç de Montalt (Maresme). Informació de Sant Vicenç de Montalt, Caldes d'Estrac i Sant Andreu de Llavaneres.

L'entitat Xurribikers de Sant Vicenç de Montalt ha organitzat una pedalada solidària el pròxim 20 de juny

 

La Unzuéla, que és el nom amb el qual s'ha batejat la sortida, és una pedalada de muntanya, solidària i benèfica, que té com a objectiu recaptar fons en benefici dels pacients afectats per l'ELA, l'Esclerosi Lateral Amiotròfica.

 

En aquest sentit, no serà una sortida competitiva i tots els participants seran reconeguts per igual. A més, està concebuda com a una sortida sense ànim de lucre i tots els beneficis estaran destinats a la Fundació Miquel Valls.

 

Pel que fa al trajecte, el circuit serà per fora del nucli urbà travessant pistes, camins i rieres del mateix municipi de Sant Vicenç de Montalt. 

A més, hi haurà dos circuits diferenciats integrats amb un de sol amb sortida i arribada al mateix punt. El circuit més curt tindrà una distància de 23 km i el més llarg 40 km.

 

Finalment, se celebrarà el diumenge 20 de juny de forma inajornable, ja que el dia mundial de la lluita contra l'ELA és el 21 de juny.